Vilket härligt väder

Det är 12 - 13 PLUS grader ute, det är såå härligt =)
Jag har varit ute och vårstädat bilen, dammsugit och så.
Sen var jag ner på badhuset och fick mig 24 minuter sol, så gött.
Kom nyss in efter att ha vår sopat parkeringen...ja inte hela alltså...
Bara MIN parkeringsruta =)
Hatar att ha en massa grus där jag ska ha bilen och kliva i och ur,
nu när jag städat i bilen.
Sen är det faktiskt VÅR då vill jag ha bort allt grus och skit där.
Sen sopa jag lite nedanför trappen också, där jag ska ha mina
utemöbler sen.

Fattar inte att Morastrand jag hyr utav, inte kan ta en maskin och
sopa parkeringen nu mitt på dagen, när det ändå inte står några bilar
där...förra året sopa dom inte föräns långt in på sommaren,
då jag hade Forden parkerad där, så det spruta sand och grus
och sten på den >( jäkla klåpare!
Då har man fan inget begrip.
Varför inte göra det NU när det ändå inte blir så mycket mer snö
och is, det är ju VÅR för tusan!!
Snart ska jag bannemej ha avdrag på hyran för jag gör
så mycket på den här går'n, sopar och skottar snö och grejar...
Men men, är man en liten hustomte som jag så...
Jag kan bara inte låta bli och göra något ute när det är så fint väder.
Förstå då hur jag skulle ha det om jag hade ett eget hus =)
Pyssligt och fint jämt, haha...det är ju riktigt kul att vara ute och pyssla.

Nähe, nu ska jag se om jag finner på något mer att göra,
medans solen är framme...
Tjingeling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0