Trött i kroppen

Känner mig lite matt i kroppen, bara det inte är nån förkylning
på gång nu, det har jag absolut inte tid och lust med nu =(
Har varit inne hos pappa hela dagen och plockat i allt,
jag kommer ingenstans, känns det som...grejor överallt.
Nu tror jag att jag ska börja packa saker istället,
sen får jag gå igenom det som blir över, eller nåt sånt.
Känner mig stressad, ska försöka vara ur lägenheten den
här månaden, som pappa bor i.
Jag vet inte om jag har ork, men måste försöka kämpa på.

Nu har jag slappat i soffan ett bra tag, tror jag ska krypa ner
i sängen och sova. Känns som jag skulle kunna sova en hel
vecka i sträck nu. Men det är ju kort vecka och snart långhelg,
så jag får väl vila då istället.
Har inget inplanerat alls, bara ta det som det kommer.

Vad ska Ni ha för er för skoj i påsk??

Nä nu ska jag sussa, ZZzznark....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0