Tisdag redan

Har varit lite segt med skrivandet här, ingen inspiration just.
Jag skulle ta fåårrden igår tänkte jag det var ju så fint väder, men...
Icke, den ville inte alls...suris = (
Den är väl ledsen på mig nu för jag tog ut han i kylan...
Har varit lite kallt på nätterna, men ingen större värme på dagarna heller.
Batteriet är på laddning, får se om det är bara det som är felet,
eller om det är något annat skit.
Det visar sig.
Tycker den skulle vara glad nu då den fått nya kabar till batteriet,
plus, minus och jord - kabel...
Men men, jag har ju inte startat den på hela vintern och så,
så batteriet är väl bara urladdat...hoppas jag = /

Idag är det mulet och grått ute, kan vara skönt det också
nån dag emellan så här, så det inte går så fort i naturen.
Siljan och Orsa sjön sköljer nog snart nu, det har gått fort med snön,
trodde aldrig att all denna snö vi hade skulle försvinna nån gång.
Men nu så...ligger bara någon enstaka liten snöhög kvar här och där,
så gött = )
Och i förrgår ( söndags ) då jag var ute och " stavade " en vända,
då såg jag TUSSILAGO = D
Yiiippiiiee, då är det VÅR!
Jag såg fler igår då jag gick en snabb vända på kvällen,
dom stog där i ett dike och neg så fint åt mig ; )
Härliga tider nu ♥

Idag har jag inget inplanerat, får se vad jag ska hitta på för något.
Fikar nu, sen blir det duschen...sen får jag se.
Kanske åka in till mora och plocka lite igen, var ett tag sen nu igen.
Bara en månad kvar nu sen måste vi vara ute ur lägenheten pappa
bor i, städad och klar...phu!
Men det ska väl gå bra hoppas jag.

Nej nu ska jag surfa runt lite, läsa lite nyheter och så,
sen duschen...
Hej ett tag!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Meen det var tråkigt att pärlan skulle krångla då :-( hoppas det bara är batteriet.

Jag såg också tussilago idag när jag var ute :-D såå skönt med vår!!

2009-04-21 @ 19:59:11
URL: http://lights.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0