Skärtorsdag

Har inte hänt så mycket sen sist..var in och åt lunch med pappa igår,
vi åkte och handlade lite och sen for jag hem och gjorde
Janssons till oss båda =)
Gott gott!!
Idag var jag in till pappa och packade lite saker, det blev nån kartong
iaf. Sen hem och gjort ingenting...jag är såå rastlös ikväll,
vet inte vad jag ska ta mig för att göra.
Har ingen ro i kroppen heller, vet inte vad det är,
har väl FÖR mycket att göra =/

Just nu suttit här och surfat runt lite här och där,
tagit nån cider och bara slappar.
Skönt på ett sätt, men känns ensamt emellanåt.
Längtar till jag ska ta ut Fåårrden nu, snart så...men det går ju såå saaakta = (
Får se efter påsk eller vänta veckan ut, om jag kan...
Börjar klia i V8 nerverna nu...Vill starta i och mullra iväg en sväng.
Men lika bra att vänta en vecka till iaf, minst, vet ju inte vad det
väntar för väder i denna luriga månad.

Har nu iaf bokat in lördag den 2a maj, blir en helkväll
på 50 - tals afton i Ejendals =)
Så kul det ska bli, mer ska planeras in inför den kvällen ; )
Hoppas bara jag hinner få i ordning Fåårrden till dess,
men det ska väl inte vara några problem...
Kul ska det bli iaf, och jag längtar redan nu.
Ut och få lite skoj och träffa kul folk en hel kväll =)
Nån mer som ska dit, kanske???

Nä nu ska jag hänga lite tvätt, ha en bra kväll, Och helg...
Och Glad Påsk, Er!!!
♥ KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Kjelle

Tja!



Visst fanken måste man till Ejendals...båda dagarna såklart och hujedamej så trött, slut och bakis man lär vara efteråt...men det är det säkert värt.



Glad Påsk & Kram...Skål!

2009-04-10 @ 15:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0