Så blev det fredag

Den här veckan har jag haft fullt upp med att plocka och slänga
en massa, både i stugan och hemma hos pappa.
Idag tänker jag ta det lugnt med det, känns lite jobbigt idag,
och tungt. Ska bara flyta runt lite idag och vila mig från det.
Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag iaf,
varmt har det varit i veckan också, så skönt att det äntligen
börjar komma lite sol och värme =)
Snön har sjunkit bra nog och det är inte lika mycket kvar,
det är också skönt. Men det ligger ju kvar en del på vissa
ställen, men hoppas det håller i sig med det fina vädret.

Helg nu igen, vet inget särskilt jag ska göra, bara ta det lugnt,
tror jag. Inget inplanerat så här i skrivandets stund.
Jag ska in till Mora idag och äta lunch med pappa, sen får jag
se vad jag har lust att göra. Ta dagen som den kommer,
antar jag.
Det blev lite jobbigt igår, då jag var inne hos pappa och plockade
i allt, tårarna bara kom och allt kändes jobbigt.
Jag saknar mamma såå ='(
Det går nån dag sådär, sen blir det en rejäl djupdykning
ibland, och det bara kommer över en, utan förvarning.
Kommer nog ta tid det här, tror inte att jag förstått riktigt än,
att jag faktiskt inte har någon mamma mer.
Eller också vill jag inte förstå.
Jag har nog inte haft riktigt tid att sörja heller, det är så mycket
som ska fixas med, och plockas med.
Det kommer nog sen längre fram, då allt är klart och vi
plockat ur lägenheten, skulle jag tro.

Nåväl, önskar er en bra dag och helg.
Nu ska jag in i duschen sen iväg och äta.
♥ Varma vårkramar till Er ♥
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0