Påskdag och sol

Härligt, härligt med sol och värme. Igår var jag ute mest hela
dagen och pysslade med bilen, städade och premiär tvätta den
här utanför, så skönt att snön är borta här nu.
Trodde väl aldrig det skulle försvinna det var så mycket snö,
men det har gått jätte fort nu på sista, och det är ju skönt.
Det går åt rätt håll nu iaf = )

Idag ska jag följa pappa på middag till morbrors särbo,
ska bli trevligt. Vi ska vara där till kl. 14 så jag ska börja göra mig
iordning snart.
Sen ämnar jag nog sätta på sommar hjulen på volvon idag,
orkar inte åka mer på vinterdäcken nu. Blir det nån mer snö så
tror jag inte den ligger kvar särskilt länge.
Bara att anpassa hastigheten efter väglaget isåfall...
Bara att hoppas det inte kommer vräka ner nån mer snö nu,
då får man väl skifta om igen då, om det skulle bli så illa.

Jag är skapligt trött idag, gick inte att somna inatt alls,
låg bara och snurra och funderade på allt möjligt...
Saknar lilla mamma så och tänker mycket på allt som hänt / händer
omkring mig nu. Det är ganska mycket och det är tungt ibland.
Men det är väl så det är, det går upp och ner och hit och dit.

Nu ska jag ta mig lite fika sen blir det dusch och väg,
hoppas ni får en bra dag!
♥ KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0