Måndag, ny vecka

Klockan är nu 9 och det är 7 PLUS grader ute redan, härligt =)
Kommer nog bli en fin dag, ser inte ut att blåsa så mycket heller.
Så skönt att det äntligen börjar bli lite fina dagar och varmt,
ett par veckor till nu så ska fåårrden ut =D
Åååh vad jag längtar...

Igår var jag lite trött och seg, orkade inte skriva nåt här,
hade ingen inspiration heller.
Vissa dagar är lite jobbiga då jag tänker väldigt mycket
på mamma och saknar henne.
Just igår var en sådan dag ='(

Lördagen var skön då jag åkte med på en skotertur i det fina
vädret, det var kalas skönt med sol och värme hela dagen.
Några bilder på det kommer här:

  
  
 

En härlig dag med korvgrillning, sol och värme =)

Nu ska jag ta en dusch och sen åka in till Mora och plocka,
packa och greja lite.
Den här veckan kommer det bli mycket av det, så det blir klart
nån gång, det ska ändå göras så.
Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0