Lördag klockan sent

Har inte haft någon skriv lust på nån dag, varit lite upp och ner här.
Mest ner, blir så ibland = (
Nåja, dag har jag iaf hämtat ut min " ♥ Darling ♥ " ÄNTLIGEN!!
Var lite kinkigt innan den ville hoppa igång, men några
" bensin - supar " i förknasaren hjälpte bra ; )
Nu är den såå glad att ha fått kommit ut igen från sin vintervila,
få se solen och sträcka på sig riktigt.
Lite nya kablar har den fått idag, plus, minus och jord kabel,
det blev såå bra så.
Sen ska det bli värme nu så småningom också = )
( hoppas jag iaf )
Nytt värmepaket sitter på plats, bara resten kvar, ikoppling och så,
sen så...ska det väl bli värme i den.

Var ut nu ikväll och pyssla om den lite, jag hade över ett kapell
som ska skydda cabben iaf.
Så den inte bleks och får en massa fågelskit på sig >(
Bara det nu får sitta kvar...det visar sig, om " nån " tycker att
dom behöver det bättre...man vet ju aldrig i dessa tider =(

Nu har jag iaf haft en lugn och skön kväll efter allt stök idag,
tagit mig nån firar cider här nu ; )
Firat att fåårrden kommit ut i tjänst igen och fått tagit sig en
premiär tur ikväll, med trevligt sällskap också ; )
Marita & Ronja följde med en vända.
TACK! För en trevlig tur, det lär vi göra om ♥ ♥ ♥
Vi var upp och hälsade på Gerd också, jättemysigt hade hon, och
TACK! För gott kaffe = )
Kommer säkert fler ggr ; )

Nä nu ska jag snart krypa isäng, tror jag...sitter väl och " smurfar "
en stund till, antar jag ; )
Men ha en skön söndag, mina vänner ♥
Kramar från mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0