Långfredag och sol

Nu tittar den efterlängtade solen fram igen =)
Härligt! Det har varit mulet och regn i 2 dagar nu, men det är
bara bra, så försvann det lite mer snö ; )
Idag har jag inte så mycket inplanerat, ska in i duschen nu,
sen eventuellt hälsa på en vän jag inte träffat på läänge : )
Fika lite och prata lite strunt en stund, trevligt ska det bli!

Annars har jag inte så mycket på schemat idag,
bara ta dagen som den kommer.
Göra det jag känner för bara, skönt att inte ha något program
också, då får man göra som man vill ; )

Vad har Ni för er en dag som denna??

Önskar Er alla en riktigt bra dag, och en god fortsättning på påsken,
och hoppas solen skiner även på Er!
♥ Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: peter

gla' påsk :)

2009-04-10 @ 11:32:40
Postat av: Marita

GLAD PÅSK på dig vännen!!

Puss o Kram

2009-04-10 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0