Kväller

Pust...blev mycket idag...ränna än hit, än dit.
Först in och besikta om fåårrden, sen ner och hjälpa pappa
med lite städning på FMMA, lunchade där.
Sen till bildelar och handla nya slangar + klämmor + glykol,
fått värme kopplat i fåårrden nu iaf.
Så nu blir det riktigt varmt och gött där i = D
Bra det för annars blir det kallt att åka hem på lördag natt,
så nu ska vi då slippa frysa iaf ; )
Skönt!

Nu är jag trött i hela mej, så jag ska nog natta snart,
försöka sova ut riktigt en natt.
Har sovit sissådär halvbra på sista, så nu behöver jag en hel
natts sömn, känner jag.
Ska bara........hihii.

Imorgon torsdag är det sista april iaf, ska nog bort till våmhus
och vända och hälsa på lite där på kvällen = )
Blir nog rätt lugnt tror jag, för jag ska ladda inför lördag istället ; )
Sen kan det vara skönt att vara pigg på fredag, för jag har
lite kläd bestyr att syssla med inför lördagens äventyr.
Har besluts ångest och vet inte vad jag ska ta på mig = /
Men men, det blir väl något ska jag väl hoppas.

Näe, nu orkar jag inte skriva mera, är för trött...
Säger gonatt nu, och sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0