Halva veckan gått

Tisdag och idag tillbringade jag hos pappa, plocka, slänga, packa...
Tar aldrig slut på det här ser det ut som, känner mig helt slut.
Men, men...det är bara att bita ihop och komma igen.
Ena dagen är det si och andra så, går upp och ner som en
berg och dal bana. Men det är väl så det är sånna här ggr.

I söndags när jag var på middag, föresten, så hade hon rådjur
precis utanför dörren, dom var såå söta såå.
En mamma med unge, jag tog några kort på dom för det är
ju inte alla dagar man har dom så nära inpå en.
Om man råkar få se något så är det i en väldans fart över vägen,
framför bilen, eller också då man krockat med ett...
Så här kommer bilder på dom:

  

 

Såå sööta såå = )
♥ ♥ ♥

Idag har jag iaf köpt ut biljetter till 50 - tals kväll i → Ejendals ← den 2a Maj.
Nu längtar jag dit, så jag får ut på lite kul och träffa trevligt folk
och åka FÅÅRRD =D snart ska den ut, min lilla pärla ♥
Får se till helgen, eller veckan som kommer hur jag gör.
Men de flesta har väl redan plockat fram sina fin bilar skulle jag tro.
Har då mött några, till och från här i helgen iaf, trevligt att se dom igen,
och höra det goa V8 mullret ; )



Iaf så ska jag och min frisör åka iväg, vi har varsin biljett
PLUS EN till chaufför, tänkte få ihop en tjejbil en gång.
Och klä oss i 50 - 60 tals stil, förstås ; )
Ska bli riktigt skojsigt det, det är ju iaf 50 - tals kväll vi ska på,
så varför inte klä sig i det också = )
Någon mer brud som vill med så häng med, vet jag!!

Det är ju iaf inte så långt kvar nu, drygt 2 veckor bara och det går
nog fort det. Jag känner att jag verkligen behöver ut och skaka loss
nu efter den här jobbiga, lååånga, kalla, mörka vintern.
Och hoppas nu det blir lite mer fin bilar som ska ner,
så vi kan åka karavan dit, det skulle vara riktigt skoj...

Nu ska jag kolla runt lite på nätet, snart blir det tv - tittning,
så jag ska kolla på den och slappa lite.
Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0