Fredag kväll

Vilken otroligt härlig dag det varit idag =D
Det riktigt känns i kroppen och benen blir fulla av spring.
Har varit in till Mora idag och lunchat med pappa, handlat lite,
sen tog jag nåt varv på Mora och spelade härlig rock'n roll.
Fick vårkänslor på riktigt, det har varit över 15 PLUS grader idag,
och jag riktigt kände att jag skulle vilja starta i V8an.
Men men, den får allt stå nån vecka till iaf, man vet aldrig vad
april månad bjuder på för väder.
Ska hålla mig till sista veckan iaf, då får den komma ut igen.

Har mött flera amerikanare idag och det är såå gott att höra
V8a mullret igen, riktigt längtar tills jag ska ta ut min.
Nu är det VÅÅÅÅÅR!!
=D

Tog också en sväng och hälsade på Marita och Ove med familj
idag, fikade lite i solen. Jättetrevligt hade vi =)
Nu har jag varit hemma ett tag och tvättat en maskin,
diskat och dammsugit och pysslat lite.
Har tänt en massa värmeljus nu och ska mysa lite med nån
cider och lite go musik i bakgrunden.
Ska koppla av nu efter veckan som gått och efter allt plockande
hit och dit, med alla prylar.
Nu blir det lugnt med sånt i helgen, sen tar vi nya tag till veckan igen.

Hoppas ni haft lika fint väder, önskar er en trevlig
fredag kväll och en mysig helg!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0