Frågor, frågor...

Lovar du att vara ärlig? Ja, självklart =)
Du heter: Christina
Smeknamn: Kicki
Beroende av: Datorn, mobilen, mina bilar
Vad tror folk om dig?: Att jag är jag, glad och sprallig jämt, kanske...?
Stämmer det?: Ja
Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag ser ung ut =)
Hur imponerar man på dig?: Vara sig själv, vara ärlig
Brukar du skratta för dig själv?: Haha, ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hmm, nån historia...
Var bor du?: Bonäs
Trivs du där?: Helt klart
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, men nån god drink med sprit i slinker också ner =)
Brukar du bli för full: Nä, har väl hänt nån gång
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk mot något: Ja, mot falska oärliga människor och misshandel mot människor & djur
Hur svarar du i mobilen: Kicki
Vem ringde du senast?: Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Pappa, undrade vad jag skulle göra, hitta på idag..
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Självklart
När mår du bra: När solen skiner och när det är sommar =)
När blev du fotad senast: I lördags
Hur känner du dig nu: Mätt
Vad saknar du: Någon att dela livet med, pengar och ett fast jobb
Hade du en bra kväll igår: Jodå
Favorit dryck på morgonen: Kaffe måste jag ha
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mitt i natta
Är du blyg?: Beror på situationen ;o)
Sysslar du med någon idrott: Nä
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ähch
Har du spytt offentligt: Har väl hänt
Är du nöjd med ditt liv: Ja, jag är då frisk i alla fall
Är du bortskämd: Nä, det tror jag inte
Vad gör du i morgon: Det visar sig då
Vad är det värsta du vet?: Oärligt folk, misshandel av människor och djur, arbetslöshet, folk som inte svarar på frågor och tilltal >(
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: ???
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Hmm, svårt 
Vad längtar du till?: Sommar, sol och bad, åka fåårrd =)
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaa, och jag är stolt över mina vänner =D 
Vad använder du för shampoo?: Fruktis
Vad är det finaste du fått? Min fåårrd så klart =) men den fick jag ju inte, får nog vackert betala ;o)
En speciell dag du minns: Hmm, svårt...
Hur gammal är du: 30 + låter väl bra ;o)
Tycker du om någon just nu: Ja, pappa och mina vänner förstås
Du samlar på: Damm...
Gröna eller röda äpplen: Båda, beror på vad jag är sugen på
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Brukar hålla mig för mig själv då...
Gillar du golf: Ja, minigolf är kul
Vilken tid gick du upp idag: 9
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Absolut!!
När grät du senast: Händer lite då och då
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala mitt lån, resa, lacka om fåårrden =)
Bär du glasögon eller linser: Nä, men solglasögon =)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä, verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknar
Har du piercing: Ja, i öronen....
Vill du gifta dig: Ska det vara nödvändigt det?
Vill du ha barn: Ja, men det blir väl inga =(
Solar du ofta: Så ofta jag kan, är soldyrkare ;o)
Är du bra på att laga mat: Ja, det tror jag
Är du flygrädd: Nä!
Hur vig är du: Haha, som ett kassaskåp möjligen ;o)
Är du musikalisk?: Nä, tror jag väl inte, men gillar att lyssna på musik =)
Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt vatten
Vilken är din favoritglass: Choklad / vanilj
Tror du på ett liv efter döden: Ja, det kan ju inte bara ta slut...?!
Tycker du om sushi: Aldrig provat, men tror inte det nej.
Vad äter du helst när du ser på film: Inget, men popcorn om jag blir sugen på nåt
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, dom gjorde det, nu har jag bara pappa kvar
Har du tandläkarskräck: Ja, usch ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska = nattuggla
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nä, fy så äckligt!
Hur ofta tränar/motionerar du: Sällan, promenader när jag får lust
Senaste låt du hörde: Kommer inte ihåg...

Nu är det Din tur! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0