En annan dag

Så är det måndag igen, fast söndag...annandag påsk och det regnar.
Ganska skönt ändå med lite regn, då tar det med sig mer snö som
ligger kvar fläckvis här och där.
Det har varit en härlig helg med sol och värme, uppåt 17 - 18 grader,
såå skönt det varit.
Jag satte på sommarhjulen på volvon igår, det var också skönt,
slippa höra det där "smattrandet" när man åker.

Snart så kommer nog Fåårrden ut också, kan snart inte vänta
längre, det börjar kittlas i V8 nerverna nu.
Särskilt när det är så fint väder som det varit i helgen,
sol och värme, då blir man verkligen sugen allså.
Och när man ser och möter andra som redan tagit ut sina,
och får höra det där mysiga "mullret" DÅ blir man ännu mer sugen.
Nä, snart så...åker den ut ur sitt ide, längtar sååå.

Idag ska jag nog in till pappa, vi skulle ut och äta, sa han.
Så jag ska väl ta en dusch och göra mig iordning och åka.
Helgen har då varit rätt lugn, för min del, tråkigt men ganska skönt
ändå. Får väl spara mig tills sista April och 2a maj då jag ska
på 50 - tals kväll, DET ska bli riktigt kul det = )
Nu önskar jag Er en trevlig dag, trots regnet,
sköt om er och ha det bra!
KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0