Besiktning 2

Hmm, var nån dag sen jag skrev ser jag ... har haft lite plockande
i veckan, så jag har inte haft orken att skriva = (
Blir så less för det är så himla mycket grejor överallt...
Men men det är bara att bryta ihop och komma igen.

Idag ska jag in och visa upp fåårrden...igen...efterkontroll,
som det så fint heter.
Inte nog med det så har man såå dåligt med pengar, fick ersättning
från a - kassan idag...Jamen heja...vilket skämt.
Nu har dom tydligen tagit karens på 7 jävla dagar också > (
Är det mitt fel att jag är arbetslös, eller??
Inte nog med att man får asdåligt redan innan...nä då ska dom
bara ta dagar sådär...FY FAN!!! rent ut sagt!
Usch vad less jag blir på det här, JAG VILL JOBBA!!!
Näe, nu vill jag inte vara med längre...orkar snart inte med mer.

Nä, på lördag ska jag iaf ut på lite kul, då blir det 50 - tals kväll
i knäckebröds landet. ( leksand, alltså )
Det ska iaf bli roligt, och chaffis har jag också = D
Sofia ska köra...hoppas det inte blir nåt " akut " illa så hon inte kan
nu då...vore ju katastorf isåfall = ' (
Jag behöver ut nu känner jag, få åka lite fåårrd och träffa
trevligt folk och lyssna på go musik.
Ser fram emot det nu faktiskt få åka från mora en stund
och göra / tänka på något annat ett tag.

Nu ska jag klä på och åka iväg till bilprovningen, får väl se hur
länge jag ska sitta där och vänta då...sucka...
Regnar gör det också...iaf här...men hoppas det blir bättre
framåt dagen, med sol och värme igen.
♥ Kram, ha en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0