Vilket väder

Fy vilket väder det var nyss...regna sånt där riktigt blötregn...stackars min ford...blir aldrig torr =(
Till nästa sommar ska jag baske mig ha ett kapell och lägga över, ska se om jag får tag i ett som passar.
Ska visst vara superbra säger dom som har.
Garageplats har jag fått nu också, det känns tryggt. Nu får jag pyssla som jag vill med pärlan i vinter, och jag
kan känna mig lugn för att den får stå i fred. Nära så pappa kan kolla till den ibland, det känns skönt.
Då är iaf en sak positivt och klart.

Men snart är man tillbaka på "noll" igen...jobb bara månaden ut...igen =(
Snart orkar jag inte med mer, mår skit och bara lipar...vad är det med mig...? Då får man börja jaga jobb igen då,
känns som jag snart tappar orken för allt. Känns inget bra alls...

Och så mamma........mamma, mamma..............
Önskar jag kunde hjälpa dig så allt blir bra :´-(
Älskade mamma ♥

Orkar inte skriva mer...blir bara ledsen :´-( och arg >(

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej. Va trist att du bara har jobb denna månad. Och trist att inte må bra... =( Jag vet hur det är.... Har det hänt nåt me din mamma? Bara undrar.... Eftersom du skrev som du gjorde... Skönt att ha garage till pärlan iaf =) Ha de så bra. Kramar.

2008-09-04 @ 20:19:48
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0