Veteranmarknad

Nu så har jag varit i falun på veteranmarknad och fyndat mig 4 stycken nya sommardäck till volvon, för endast 900:- =D
Regummerade men ändå...bättre än dom som sitter på nu...sönderspruckna, torra backelitpuckar hah.
Så ska jag höra med en om han kan byta dom åt mig nu under helgen...beror på om tid finnes då...

Sedan vart det nåt fynd till också...nån svamp av nåt slag som suger upp vatten jättebra och nåt sämsk skinn som verkade bra...ska prova imorrn tänkte jag om det verkligen funkar.
Det läcker ju in vatten i forden så jag ska testa och se om svampen suger upp det lika bra, som han som demonstrerade dom på marknaden...det visar sig.

Och en ny växelspaksdamask till pappas amazon blev det också...ja han påpekade för nåt år sen att jag skulle kolla på marknader efter sån...och förut då jag hitta nya sånna, som kostade runt 250:- så var det för dyrt...
Men senast igår så sa han det igen...så jag påpekade det då vad han sagt om priset...ähh.
Nu har jag köpt en iaf, så får han väl ta den om han vill då...

Jahapp vad ska man nu göra då...? Hmm, fick iaf ett trevligt samtal på väg hem från falun...då jag kommit till rättvik...
Tack "P" skönt att få prata med nån om allt möjligt sådär =) kändes jättebra!
Skönt när nån bara spontan ringer sådär ibland...

Ska kanske peta lite med min blogg igen, i brist på annat...testa och leka lite med det som finns att göra...
Kanske ska leka lite med photoshop och se vad som kan göras..tog hem en massa kul igår.
Så jag ska nog leka lite med det tror jag...

Ha en bra kväll, natt och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0