Uff..

Fixat mat, diskat mm. Måste göra en massa för att hålla
mig vaken idag...ska snart åka på det där ljuspartyt...
Lär väl somna där när jag sätter mig till ro antar jag,
men då får det väl bli så då...heh...

Fyy så kallt det blivit ute nu då, det är till att pälsa på sig
nu när man ska gå ut. Fast det blir då ingen vinterjacka
på ännu inte, nä polotröja och jeansjackan på det
får det bli idag.
Ska iaf försöka se om jag hittar nån ny snygg skoterjacka,
tröttnat på min andra svart/gula...den är sååå tråkig.
Får duga till och från jobbet den här vintern...
Hmm om jag nu får råd att köpa nån ny sån vill säga,
blir ju snart utan jobb igen "suck" =(
Vill ju INTE!!!

Jag känner mig yr i huvet, gjorde det igår också.
Kändes som jag höll på svimma igår förmiddag =/
Skulle ta trucken och köra nå grejor och det bara
svartna för ögonen...isch...det var inget vidare kul.
Höll nära på att ramla ihop, tur jag hade trucken att
hålla i mig i. Annars vet jag inte vad som hänt där.
Fy, fy...

Nähe, nu ska jag ta och göra mig i ordning att åka
iväg på ljuspartyt, så jag får åka hem och sova nån gång.
Känns som jag skulle kunna sova en hel vecka
jag är så trött jämt.
Inte undra på det föresten, när man har två små
"pälsbollar" som jagar runt här som yra höns.
Finns inte en penyl som står på sin plats
när dom far fram här..."suck"

Fast igår eftermiddag, kväll och natt var dom riktigt
snälla faktiskt. Låg och sov med mig nästan hela tiden.
Såå skööönt!!

Ja, åka skulle jag göra ja...
Tjingeling så länge!

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0