Trötter

Då var det fredag. Idag ska jag till mamma och pappa och hälsa på, känner att jag måste dit.
Varit hemma idag, lika bra för jag kände igår att jag bara orka inte. Tårarna bara bränner och jag känner mig matt och slut. Känns liite bättre idag, men ändå inte. Behövde kanske bara sova ut, men vaknade naturligtvis med skallebank för att jag sovit fööör länge istället...typiskt =(

Tänkte jag skulle ta husvagnen och campa i falun inatt till i morrn, men jag känner att jag inte har ork för det nu. Veteranmarknad i helgen på lugnet i falun, blir nog att bara åka ner sen hem igen...
Åker kanske ner senare då jag varit hos mamma en vända och tittar, sen åker jag nog ner imorrn igen över dagen...om jag har ork.
Får bli så nu när läget är som det är, får väl försöka ta husvagnen nästa sommar och campa lite.

Nä nu ska jag in i duschen, sen åka in till mamsen.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0