Sorry..

..blev inte mycket text här igår inte...var en aning klen igår...heh.
Inte så pigg och vaken med tanke på att jag kom hem efter
03 natten till igår, hamna på efterfest och då kan det ju bli som
det vill...
Man lär sig aldrig, tydligen...den där sista cidern är helt onödig
egentligen, men men...
Jag kom väl isäng hemma vid halv 4 på morron
eller nå sånt, hihi...men vad då...har man kul så har man ;)
Hade iaf en trevlig och kul lördag...
svar till Lifare; Nej! Tyvärr så kände jag inga sånna vibbar =p

Dagen kändes lång igår...jag var på hockey trots att det var
dagen efter, kvällen före.
Det var ju en skön vinst iaf och väl värt besöket trots allt,
slutade med 5-1 till Mora IK till slut, men det satt långt inne det.
Härliga poäng som kunde varit nåt till mål, vi behöver ju det.
Men det kommer nog ska vi se =)
Och på fredag bär det av till sthlm och match mellan
AIK IF och Mora IK.
Skönt att komma iväg en sväng sådär bara och få se nå
annat en stund, och så är det ju så himla kul på resan. =D

Idag har det varit jobb igen, och jag ska erkänna att jag
fortfarande känner mig lite vissen efter helgens "blöta".
Känns inget kul alls att vara och jobba nå mer,
när man får höra att den å den fått förlängt...
och Jag får gå som varit där längst. =(
Fan, finns det inga regler som gäller längre??
Facket gör inget känns det som, känner mig väldigt
besviken och ledsen på det här nu.
Känns inget vidare alls att återigen behöva kliva ner
i skiten, och börja om på nytt.
Vet inte om jag har ork, det tar musten ur mig totalt.
*suck* =(

Näe, nu ska jag vila mig ett tag, är helt slut.
Hej ett tag, ha en bra kväll!!

'..'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0