Sorg idag =(

Hela dagen har jag gått omkring med en konstig känsla
i mig, orolig liksom ångest.
Min farmors syster gick bort inatt =(
Så längesen jag varit dit och hälsat på...
och nu är hon borta, usch
Känndes konstigt när jag satt och åt middag här nyss,
tårarna ville bara rinna nerför kinderna.
Fick lov ringa mor o far, dels för att höra hur det var
med min mor och då sa far det att farmors syster gått bort.
Det gick fort det, hon kom in på lasarett
igår, och sen var hon borta.
Men skönt det så hon slapp lida i all evighet,
inget kul när de gamla får lida och inte må bra.

Finner inga mer ord just nu, är bara rörigt i skallen nu.
Vet knappt vad jag skriver, ska ta en sväng med bilen,
handla lite och försöka rensa hjärnan lite.

:´-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0