Säng, säng, säng...

Nu är det dax att krypa isäng, varit till mamsen nån timme
ikväll igen. Får se om hon får komma hem imorrn kanske..
Nu längtar jag tills imorrn eftermiddag då får jag helg,
slutar runt halv 3 nånting, om jag inte får för mig nå annat.
Ska hem och städa ur volvon, tvätta och fixa med den lite,
ser ut som 17 i den nu. Måste få lite ordning sen leta fram
grejorna till motorvärmaren, börjar nog bli dax för det nu.

Om nån vecka ska jag klippa och färga kaluffsen,
vet inte hur och vad för färg...svårt sånt där.
Såg en sån fin bild på en sida, men det ska ju passa också.

(hittade bilden på den HÄÄR sidan)

Färgningen på den bilden är iaf inte fel,
måste göra nå nytt nu känner jag.
Får väl se vad min frisör säger om denna...
Kul och göra nånting annorlunda för en gångs skull.
Frisyren var helt klart jätteball =)
Eller vad tycker Du, Skulle denna passa mig???
Mja, jag får se vad som faller mig in när det blir så dax.

Näe, usch och fy vad jag är trött *gäspar*
Blir sängen nu, gonatt på ett tag...
Ses imorrn ;)

¨~¨


Kommentarer
Postat av: Fashion and Hair

Svar: Ta bilden du ;) Jag tror du skulle passa jätte bra i den frisyren:)

2008-09-25 @ 07:09:37
URL: http://fashionandhair.blogg.se/
Postat av: Perra

Jag tror att du skulle passa i den. Prova!

2008-09-25 @ 15:42:22
Postat av: Kicki; Svar till Perra

Tack =)

Nånting ska det bli av det iaf ;)

2008-09-25 @ 16:29:17
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: liv

Superfräck frissa....kör hårt!!! kramenärbaradin

2008-09-25 @ 19:59:41
Postat av: Kicki; Svar till liv

Heh...ska nog bli nåt kul iaf ;)

KRAAAAAAAM

2008-09-25 @ 20:18:46
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0