Sådär då..

Det får vara för idag, nu har jag ändrat lite här och där i bloggen...är väl kanske inte riktigt nöjder men men...
Det är ju lite pyssel med design, men kul är det =)

Jaha det är ju inte så mycket kvar av den här dagen, måndag kväll...
eller natt rättare sagt heh...
Klockan går fort när man har roligt ;)

Jag har inte suttit här hela dagen, men nästan...gått emellan tvättmaskin, disk, matlagning och tvätt igen...
JA! Det ska ju hängas också =)
Sen vart det dammsugning och bus med katter,
sen har dom baaara legat och snusat så klart när jag suttit
här ikväll. Så vad ska dom göra sen...när JAG ska sova tro...?
JO, busa och jaga varandra och låta som en hel
elefanthjord som far fram här *morra*
Tro om min granne under mig börjar undra vad f*n jag sysslar med på nätterna egentligen =/
Snart bankar det väl på dörren och det står en fly förbannad granne utanför ... huuuwa ...

Nähe, nu kanske jag ska ta och göra mig klar för slafen ZZzznark...börjar bli trötter, varit en lång dag idag.
Vaknade före halv 7 imorse och kunde inte somna om,
kattskrällena levde rövare så det gick ju inte...
Usch å fy...nä nu så...blir det godnatt i stugan för ikväll.
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0