Såå trötter...

Sovit dåligt även inatt =( suck..
Blir inte mycket sömn här inte...lugnt när jag kom hem idag iaf.
Det var jätteskönt...tills jag hade duschat och stog och skulle till med maten...
*braaak* så for en till blomma i golvet =(
Fiii f*n *morr*
Vilddjuren sover nu...på en handduk på golvet i badrummet...
deras val. Heh..

Hockey ikväll igen träningsmatch mellan Mora IK - AIK
Hoppas det blir lika bra som i lördags, bra då, mycket spel och bra PP
(PP = power play för de som inte vet)...
Nå...lite sol kikar fram nu iaf så här på kvällen...fint.

Imorrn ska jag skjutsa nå folk i Forden...vet inte riktigt va det var för nå...
Men vi skulle bli ca 20 bilar som skulle skjutsa nå folk från Grönklitt ner till Mora.
Så skulle vi få nån slant också, fatta jag det som =)
Kul att göra nå sånt nån gång också...vet inte va det var för folk heller.
Inte den blekaste...
Hoppas det är ordentligt folk då...jajja det återstår att se då.
Hoppas det inte regnar bara...kan ju gärna få vara sol då vid 17
tiden imorrn också, vore ju kalas bra.

Nähe jag ska väl ta och göra mig klar för hockey nu då.
Jag måste åka in och tanka volvon innan också, det var lite dåligt med "sås"
i den idag såg jag...bäst att hälla i lite då så man inte får torsk =/
Det är inte så kul.
Ha en bra kväll!

Vad ska Du göra för kul ikväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0