Såå gött

Gomorron, gomorron...jag har nästan nyss klivit upp...
*hoppsan* heh, jag behövde tydligen sova ut
och det har jag gjort nu =)
Fick ett mycket trevligt uppvaknande idag av att en väninna
ringde och sa att deras kisse, som varit borta sen midsommar,
hittats idag. Livs levande på en parkering på stan =D
Härligt att han, lille Nisse kom till rätta igen.
Undrar vart han kan ha varit nånstans tro?
Vilken filur va?!

Nu ska jag ta och fika sen på med kläder och ner på stan,
handla lite och sola ska jag göra.
Sen ska jag hem och fixa lite med min blogg,
fick ju som vanligt en massa kul idéer igår kväll igen.
Så nu ska det bli en ny design här...igen =)
Om allt går som Jag vill, vill säga...heh.
Ha en bra dag, så länge!
KRAM

Vad ska Du göra för skoj idag då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0