Så där då..

Nu är det bara 2 veckor kvar att jobba, sen är man sysslolös...
...igen... =(
Fan också! Men, men jag börjar bli van nu, när det gått ett år
så är det adjöss. NÄR ska jag få ett fast jobb?
Trivdes ju så bra och tycker allt har funkat så bra...suck.
Orkar fan inte engagera mig i att leta fram alla papper
nu igen, och skriva om alltihop...igen.
För jag vet inte hur många ggr i ordningen jag gjort detta.
Kan snart skriva det utantill med förbundna ögon.
Ähsh! Skit!

Nä nu ska jag ner på stan och handla nånting,
vet inte vad...känns som jag behöver köpa nå till tröst.
Om det nu hjälper, tror inte det.
Äh, jag ska iaf ner och byta bil. Ska ta ut min "darling"
i helgen och åka lite med den. Får väl se vad det blir
och om det blir nåt, beror väl på vädret. Blir det regn
så är det inte nå kul, då jag inte fått nån värme i den ännu.

Nu har den iaf fått stå inne i garage hela veckan,
och då har det inte regnat EN droppe på hela veckan så klart.
Typiskt, ja då lär det väl komma ner nå skit i helgen förstås
bara för jag har bestämt att jag ska åka den i helgen.
Näe, det får inte bli nå nederbörd i helgen!

Jajja, det visar sig väl vad det blir...väder lär det väl bli
i vilket fall som helst, och inget jag kan göra nåt åt.
Färdigt me det!

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0