Prosit..

Fyyy nu håller jag nog på bli förkyld också =(
Snörvlar och nyser om vart annat, shit också!
Klias och kittlas i snoken, blääh.
Inget finväder idag heller, jag som tänkt städa forden idag.
Tvätta den mm, ska ställa in den i garaget imorrn tror jag.
Lika bra att den får stå inne där det är varmt och torrt,
känns bättre det när det ändå är slut på sommaren.

Nästa helg den 20e tror jag det blir att åka "sista färden"
Låter ju hemskt...sista färden...huga =/
Men med det menas ju förstås sista färden för säsongen
med finbilarna.
Blir en tur till Moskogen (tror det var dit) och äta buffé,
hoppas det blir fint väder då.
Återkommer väl i det ärendet längre fram i veckan.

Jaha, tro vad man ska hitta på idag då...?
Får nog lov att ut ändå och fixa med forden om det ska bli gjort.
Får väl klä på mig massa kläder så jag inte fryser fast...heh.
Den stackarn har stått en vecka nu igen,
så det är väl lika bra försöka få igång den och ut med den en sväng.
Så får det bli.
Vad ska Du göra idag då??

Nähe, lika bra att sätta fart...här går det inte att sitta...
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0