Problemet ur världen

Nu har dom tydligen löst det problemet vi hade i söndags
på hemma matchen, då vi inte fick gå bort till shoppen,
eller pub. Dom har tagit bort en sittplatssektion för gången
mellan var för smal, men nu är det löst =)
Stort TACK för det!!!
Då kan vi äntligen gå som vi vill i hallen på söndagens match.

" Så du liv jag behöver bara lektionen nu, ingen tröja "  ;)
ELLER... DU kommer upp och LÄR oss hur en klack
ska skötas =p
hehe....

Och vad beträffar sthlms resan imorrn...så är den inställd.
*MORRR* >(
Vad är det för supportrar vi har egentligen??
Inga riktiga iaf, som hellre sitter hemma och glor
på en fyrkantig låda...eller STOR skärm
istället för att åka på matchen och se den LIVE.
Vilket är betydligt mycket roligare, då får man ju hejja
på och ha kul på plats jöh...
Fattar inte alltså, inte undra på man lessnar ur...
Så himlans långt är det inte till sthlm,
och dessutom löningshelg och fredagsmatch...
*suck* =(

Då får jag motvilligt bänka mig framför tv:n då
och ha nerverna utanför kroppen hela matchen.
Tråkigt, men sant.

'~'


Kommentarer
Postat av: liv

Hörru Tossan du har en stående inbjudan hit för att se och lära hur en R I K T I G klack ska låta hihihi Nästa gång jag kommer till Mora tar jag med megafonen MEN det blir BARA lakersramsor....nån måtta får det ju vara :-) :-) :-)

2008-09-25 @ 21:21:05
Postat av: Kicki; Svar till liv

Japp ska försöka infinna mig på plats och lyssna och lära av en R I K T I G klackledare ;)

Ja det är nog bäst du tar med den...för annars kanske vi inte HÖR dig =p

2008-09-25 @ 21:24:41
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0