Näe...

NU ska jag uuuuut i solen en vända och tvätta volvon,
här kan man väl inte sitta å uggla...
Sen ska jag ner på stan och tanka, hämta cd-fodralet
i forden och plocka ur lite saker ur den.
Sen blir det väl hem och fixa sig för kvällen...
Jaha, blir utgång ikväll...igen...
Ska på Lars Kristerz på sold...Japp det ska jag!
Här kan jag inte sitta och glo bara,
då får jag spunk ;)

Ja, iaf ser det ut så just nu att det blir utgång.
Får väl se senare hur jag känner mig då,
kändes tjyvtjockt i kroppen i morse då jag vaknade.
Det är väl nån förkylning i kroppen som inte vill bryta ut,
antagligen. Värk i leder och snuvig....
Meeeeen, det går över =)

Ha en skön eftermiddag!
Nu går jag ut...
Tjingeling!
.


Kommentarer
Postat av: Lisso

Hoppas du får skoj ikväll! kramar

2008-09-27 @ 15:30:19
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: Nanne

Kikar in en snabbis för att kolla vad du har för dig! Hoppas allt är bra.

Kram i massor

2008-09-27 @ 15:40:25
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0