Lördag, solen försvann =(

Vaknade tidigt, som vanligt får man inte sova ut.
Men men, ska ändå iväg ut och åka en sväng.
Får väl se hur många bilar det blir som ska åka idag,
blir en tur till leksand och moskogen och käka nå mat.
Ser ut som jag får åka själv idag, ingen som ville följa =(
Lika bra det jag får ju ändå betala "soppan" själv så jag
kan lika bra göra det, Ensam är bäste dräng...eller hur var det??

När jag vaknade så lyste solen iaf kändes ju bra,
men nu...i skrivandets stund så har den gömt sig
bakom gråa moln =(
Kan det inte få vara fint idag då man ska ut och åka ford...
Hoppas det inte blir regn bara, då blir det inget kul.
Får väl se då jag kommer ner på stan hur vädret ser ut,
och vilka som ska åka...känns inget vidare kul att åka
iväg och sitta själv i bilen heller.
Men det är väl så det är, bara att gilla läget.
Får väl se hur det blir med allt...

Känner mig yr i huvet och matt idag, tror det är nån
förkylning på G. Hoppas inte för det har jag inte råd med,
att bli hemma mena jag. Ska försöka orka jobba mina
2 sista veckor nu iaf, sen får det väl bli som det blir.
Nähe, nu ska jag in i duschen och göra mig klar för
dagens utmaningar.
Ha en bra dag!

...


Kommentarer
Postat av: AnnMarie Larsson

thihi aah han är såå söt.. ska hämta honom den sista september :D lääängtar såå!

ja falska människor är inget o ha.. bättre med sina få vänner som är bäst.. =) (du var inräknad där ;) )



KRAAAM

2008-09-20 @ 10:45:22
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2411574

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0