Lite rast...

Lite mat och fika nu...sen jobba nån timme till så blir det fika...
Finns int så mycke å gö här nu =(
Har inte haft ork och inte sett "den" jag tänkte prata med idag heller..
Skiter i det för jag orkar f*n inte strida mera för det här
stället, har tappat lusten totalt.
Orken tryter allt mer för det här, det blir som det blir ändå.
Spelar ingen roll att tjata, för det blir inget bättre,
dom har väl skavsår i öronen sen förut jag tjatat på dom..
HA! Kan dom gott ha, så det så!

Näe nu längtar jag verkligen hem, HEM till min lugna vrå..
eller ja så lugnt det nu kan vara med två vilddjur hemma...
Nåja dom är iaf söta när dom sover...heh...
Som sagt, så kallar jobbet igen...
Bara att bita ihop.

Vad har Du för dig ikväll??

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej eller godkväll kanske jag ska säga =)

En fråga ang räknade antal besökare på ens sida, det har ju varit inne flera på min blogg o skrivit kommentarer men de syns inte på "räknaren".... Varför?? Har du nån aning?

Ha en fortsatt trevlig jobb kväll. Kram.

2008-09-11 @ 22:28:03
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0