Lagar, regler & avtal

Somnade i soffan, frös så innivassen innan
så jag tog täcket och bädda ner mig och somna
framför tv:n. Behövde väl det kanske..
Nu har jag bara 3 dagar kvar att jobba,
känns för djävligt rent ut sagt.
Önskar jag hade nåt annat att hoppa på direkt
på måndag morgon, nåt nytt jobb...
Men jag har inte haft ork att engagera mig just nu.
Ska väl ta tag i det på måndag då jag varit till AF
ännu en gång =(

Förstår ingenting av nånting längre...?
Finns det inga regler och avtal som gäller längre?
Har ju jobbat över 12 månader på detta stället nu,
och ska ju ha fast, vid det här laget...
Men istället kickar dom ut mig och tar kvar
dom som kom in före semestern...??
Fattar ingenting.
Känns ju jävligt kul att höra dom andra får vara kvar,
och inte jag...kul kul...NOT!!!

Ny månad imorrn och den månaden kommer gå
åt helvete rent ekonomiskt, får ju ingen lön.
Och a-kassan kommer ju fan inte föräns flera
veckor efter man lämnat in kassa korten...
Hur ska jag klara mig nu??
Var ska jag ta pengar ifrån till hyra, lån mm??
Jag kommer bryta ihop på fredag, känner det på mig..
Orkar fan inte med sånt här mer...
ut o in, hit o dit o fram o tillbaka...
hatta hit o hatta dit, strul med pengar o bla bla bla...
SKITSTÖVEL till VD >(

Ingen som säger nå heller, och jag orkar inte strida mer.
Vad hjälper det...? Ingenting alls...
Och förresten...vad då sluta på fredag...?
HA! Jävla joll, hade lika väl kunnat sluta idag ju..
Nää usch!! Vad less jag är på den här skiten.
Ska lägga mig och försöka somna igen,
bara att bryta ihop och komma igen...försöka iaf.

Ursäkta, fick bara lov att skriva av mig...
Gonatt!!
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0