Kväller & pustar ut...

Snart är det läggdax för lilla mig,
nu har jag varit vaken sen kl. 04.10 imorse.
När jag slutade jobbet så åkte jag och handlade mat,
både till kissarna och mig.
Sen hem tog en dusch, gjorde mat, diskade,
tvätta en maskin, dammsugit.........
*PusT*

Nu har jag precis satt mig ner en stund för att
lugna ner mig, och nu känner jag hur tröttheten
kommer smygandes *gäspar stort*
Men så tänkte jag att jag måste lämna nån rad här,
så blir det iaf ett inlägg idag.

Imorrn är det iaf den efterlängtade fredagen
ÄNTLIGEN
Känns som den här veckan gått  såå sakta,
förstår inte hur jag kan vara så himla trött jämt..?
Sover jag middag så blir det fel, då går det knappt
att somna sen när man väl ska.
Och sover jag inte middag...ja då blir jag för trött
istället, då är det inte heller bra...
Hur ska man göra då...när man är så trött
så man knappt orkar stå upprätt??
Något fel är det ju när inget hjälper...

Har försökt att äta mer frukt den här veckan,
kiwi bl a, det ska ju vara mycket vitaminer i sånna,
tror jag...
Lite clementiner och sånt.
Men ändå så känns det inget bra...
Jag får söka för det här snart, orken tryter allt mer.
Är jag sjuk, tro??

Nu ska jag ta och läsa kvällstidningarna på nätet,
sen blir det att hänga tvätt och gå till sängs.
Ögonen trillar igen snart, får se om jag hinner läsa
nån tidning innan jag somnar...

Ha det!!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0