Kväller och trött

Ojsan, det blidde kväller så snart. Har ränt runt på stan idag,
kollat lite på kläder mm. Hitta ju inget som vanligt,
tänkte jag skulle ha ett par nya jeans och nån jacka...
Meeen inget som föll mig i smaken då, jo en jacka på Lindex
tror jag det var...


Det var avtagbar huva och ärmar på den, kostade 499:-
Men som vanligt så ska jag gå och tänka i flera dagar,
sen är den väl slut i min storlek när jag väl bestämt mig...
Brukar vara så när jag hittar något...

Sen var jag och solade på badhuset, det var sååå skönt.
Hem sen och städade, tvättade, diskade och gjorde mat.
Sen blev jag så trött så jag slumra till isoffan framför tv:n
så klart...men nu så är jag igång igen.

Tänkte sätta mig och peta lite i photoshop och se om jag
får till nånting bra av det jag tänkte igår...
Det visar sig.
Ha det så bra!

Vad har Du för dig ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0