Kväller..

Nu så har jag varit på ljusparty
Det var trevligt och kul också att Marita följde med =)





Tack för en jättetrevlig kväll.
Finns ju så enormt mycket fint att titta på,
och man vill ju bara ha allting.
Jag köpte väl några ljus för jag kunde inte låta bli, hihi.
Luktar ju såå gott också, mmmmm.

Sedan fick jag bara lov in och hälsa på hos Marita & Ove
en vända innan jag kunde åka hem.
För jag fick bara lov att in och hälsa på lille "Nisse"
som så otroligt nog återfunnits helskinnad, stor och välmående =)
Han har varit borta sedan midsommar, men hittades
på stan häromdagen =)
Han är då för gosig den missen.
Så skönt att han kommit tillrätta igen.




Puss på dig =D

Leo är också en riktig gofis, han hitta sig en liten korg
han, att ligga och sussa i =D



Och hela bunten blev hungriga så då vart det samling
vid matskålen, gosigt =)



...

Jaha är väl inte så mycket mer att göra för mig idag,
än att lägga mig och sussa...jag som ska upp mitt i natta =/
Blev en trevlig kväll det här iaf, så här trevligt kunde det ju få
vara varje kväll ;)

*KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0