Jobbe igen..

..nu så..är det bara 3½ timme kvar *suck* vill hem...
Tro vilket kaos som väntar där hemma *drar upp vänstra mungipan*
Har varit borta sen kl. 12.30 idag...kommer inte hem föräns vid 23.45 ca..
Jajja det återstår att se...

Går segt ikväll...bromsolja i klockan tror jag...
Vem har hällt i det, tro??
Tagit mig lite kvällsfika nu, lite cappuccino (hur det nu stavas?) heh.
Blir inget mer nu...har ingen matlust alls =(

Står och fundilerar på vad man ska göra i helgen...
Skulle vilja åka bort nånstans...bara vara, vila, se nå annat...
Bara komma bort.
Men det är inte så bara...får väl se vad jag ska hitta på.
Nåt måste jag bara göra känner jag...

Nä, nu åter till jobbe...VILL HEEEEM, NUU!!!
Säger väl godnatt till er, kära läsare,
för ni sover väl så sött när jag kommer hem =)
*KRAMIS* till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0