Jahapp

Det bidde ingen vinst ikväll inte, AIK vann med 5 - 2
Det var en riktigt rolig match ändå, har då aldrig skrattat så mycket
på en hockeymatch som ikväll, den ena fadäsen efter den andra
avlöste varandra. Vek mig dummel av skratt så tårarna rann ett antal ggr.
Dom daska varandra i rumpan med klubborna och det var dans och boxning
om vartannat, och en aik:are åkte kana på en mora spelare...
Och DET såg fantastiskt roligt ut.
Jajja ni förstår nog inte ändå...det skulle setts.

Tydligen har vi gått över till gamla ståplats läktaren nu, alltså bytt sida...
igen...
Så nu kommer det inte in så många lexingar heh...
Vi får alltså den större platsen igen. skönt det...
Men det kommer antagligen se en aning glest ut med tanke på hur förra
säsongen såg ut =(
Jajja, det visar sig hur allt blir med det...
Men undrar varför dom bytt sida...igen???
Jajja...

Nu ska jag lägga mig och se om jag kan sova nå inatt då.
Mår egentligen inget bra alls, har ingen ork kvar snart...
Nära till "lipen" allt oftare...vet inte varför.
Det är mycket nu som tynger ner mig, och jag vet inte hur mycket
jag orkar bära. Blir mest synd om dom små 4 benta här,
trodde att jag mådde bättre än jag verkligen gör.
Vet inte vad jag ska ta mig till, min familj är viktigare just nu.
Mina föräldrar har bara mig och jag bara dom...
Mycket nu =(

Går och lägger mig.
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0