Jahapp...

Nu så har man handlat ett par nya jeans =)
Behövde det kände jag, för dom andra jag har är för stora nu.
Blev ett par på lindex för 399:-
Köpte egentligen 2 par för jag hade beslutsångest,
men jag har ju 30 dagars returrätt.
Så jag ska lämna igen ett par för jag fastnade
för det ena bara. Räcker ju det också det är så dyrt
med allt, bara så jag fick ett par nya iaf.

Var och bytte bil också och tog ut forden...
så nu står volvon i garaget istället...heh...
Lär ju inte gå att åka så värst länge till så jag
tyckte det var lika bra att ta ut den i helgen.
Vet ju inte vad det blir för väder framöver.
Men jag kan ju bara åka ner och byta när jag känner
för det, inga problem med det.

Jaha, nu sitter man här igen då...rastlös som attan.
Vet inte vad jag ska ta mig för, smakar nån cider
och ser på tv...eller iaf så står den på här bakom
och pratar för sig själv.
Och jag glömde ju naturligtvis att köpa Clintans 2a
film idag >(
Hoppas det finns kvar imorrn för jag tänkte samla
på dom, kul att ha originalen i hyllan.
Gillar Clintans filmer, han är cool =)

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på csi
det är en serie jag gillar mycket.
Ha en bra kväll!

~ ♥ ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0