Inget bra idag =(

Trött, slut o less...skallebank och nerverna är mer utanpå än där dom ska vara =/ inget kul alls.
Ska se om jag kan göra nå mat har inte fått i mej nå än idag...
oroligt med lilla mamsen nu =(

Återkommer väl kanske om ett tag när jag ätit och så...
ska kanske sätta mig och gno i photoshop idag igen,
för att skingra tankarna lite och tänka på annat,
får väl se vad jag hittar på...

Ååååh jag kom ju ihåg att det är Alma som har namnsdag idag...
Lilla gumsan min där uppe i "djurhimlen"
Jag saknar dig såå lilla ♥ mitt =´(

älskade lilla gumsan min.


Nä nu ska det bli mat, tror jag...
Ha en bra dag så länge, Kramar!

Vad har Du för dig idag??

Kommentarer
Postat av: Nanne

Hoppas Forden går bra än. Snart är det väl dags för den att gå i vintervila? Sen är det en lååååååång vinter utan V8:a mullret.

Hoppas allt är bra med dig!

Kram i massor

2008-09-08 @ 15:13:11
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Tackar :D



men det funkar, helt otroligt :D haha.

2008-09-08 @ 16:43:06
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0