Hoppsan hejsan...

Här är det en som är supertrött nu alltså,
ont i halsen och snuvig  och allmänt hängig =( suck.
Har varit ute på eftermiddagen och städat och tvättat
forden idag, passade på medans solen skiner så fint.
Men "attans" vad getingarna är en nu...
Gillar inte getingar, nu är dom ju alldeles vimsiga och far
fram som dom skulle druckit alkohol.
Usch och fy!

Det var då ingen vidare värme ute heller,
det känns att det är höst nu.
Löven gulnar allt mer och faller till marken,
luften känns kallare och kallare.
Usch vad tråkigt att sommaren ska vara så kort =(

Nähe, nu ska jag sätta mig i soffan och vara slö ett tag,
nyss avnjutit en god kvällsmiddag bestående av;
potatisgratäng och grillad kyckling med mangorajasås
och en bit vitlöksbaguette...
Det var smaskens till sista slicken det ;)
Så nu är jag än mer slö och trött då magen ska till
och bearbeta det jag stoppat i mig.
Så jag försvinner en stund in i drömmarnas värd,
men återkommer väl sen om möjligt liiiite piggare.

(Heh, vilka ord jag får till ibland)
=p

Vad har Du för dig en kväll som denna då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0