Helg =)

Nu så är det helg igen, skönt!
MEN så svart det var när jag åkte hem ikväll, kolsvart hela vägen...
Herre guud  vad är det för knasiga tilltag?
Inte en gatlampa som var tänd nånstans, bäcksvart alltså.
Va f*n, rent ut sagt, ska vi inte få ha lyse efter vägarna
när vi betalar så innih......s mycket skatter i det här landet??
Det var ju knappt så man såg vart man åkte,
fast man har så mycket lampor på bilen.
Ja, jixes säger jag då bara.
VAD är det för snålhetsfasoner av kommun?
Usch!!!

Jaha, nu är det väl bara sängen som väntar på mig
för idag, ska bli skönt att få sova nu.
Känner mig helt jäkla slutkörd =(
Tror jag måste göra något i helgen, ut och röra på mig,
gå nån promenad eller nåt sånt.
En sak ska jag iaf göra, jag ska åka och sola när jag
vaknat och fikat och klätt mig...Japp!
Så får det bli, måste få i mig lite energi och lite värme.
Ja just ja...jag måste få på mina däck jag köpte förra helgen...

Får väl se om jag ska ta en tur till Voxna veteranmarknad
i helgen också, det brukar vara skoj.
Men det blir nog bara dit över dagen, annars brukar jag
ta husvagnen och vara kvar fred - lörd.
Men det blir det inte den här gången iaf, har ingen ork nu.
Får satsa på det nästa år, måste ju använda den också.
Kul det skulle vara och få drag på forden,
skulle bli ett fint ekipage tror jag =)

Nä, som sagt...säng, säng, säng...
sova, sova...
ZZzznark och gonatt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan ! jo det är bara bra med oss.

Vad bra att du skickade länken så jag kan kolla lite mera.

Men det får bli nästa vecka då jag är ledig.. ska jobba kväll i kväll och 7-16 i morgon och delad tur på sön. Mycket jobb men det blir ju pengar iaf..

Phuuu ! Är det bra med dig då? hadde varit kul med en fika när man har tid med sånt..

Kram i massor

2008-09-12 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0