Hej hopp

Ojdå, vad klockan rusar iväg. Har haft fullt upp sen jag
kom hem från jobbet, fixat mat, duschat sen varit ner till
mamma som hade födelsedag idag.
Glömde bort datorn när jag kom hem för jag hade så
mycket att stå i, jajja sånt som händer.

Har betalat räkningar också, glömt totalt i helgen.
Men det går nog in under natten/morgondagen,
så det är nog ingen fara.

Usch vad kallt det är ute nu, snart på nollan.
Och jag fryser som bara den, önskar jag hade en
öppen spis att tända en brasa nu och mysa
under en filt och nån go film.
Blir nog förkyld nu, borde bryta ut snart så länge
som jag gått och kännt av värk i kroppen och snörvlat.

Nu är det väl inte så mycket kvar av den här dagen,
bara att inta sängläge, bre på sig täcket och slumra in.
Få se imorrn då hur man känner sig,
börjar kännas i halsen att det är nåt på G.

Nä, jag ska surfa runt lite och kolla på några sidor
innan jag stänger ner för idag.
Säger gonatt redan, för det lär inte bli mer här idag.
Ha en bra tisdag!
*KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0