Härlig kväll =)

Jag har haft världens trevligaste kväll ikväll =)
Träffat en massa trevligt folk, både från förr och nu.
Ångrar inte att jag åkte ut ikväll alls,
hade så jäkla kul.
Lars Kristerz är helt enkelt kung på dansband
i den gamla stilen, så nu är det till att rösta hej vilt på dom
i dansbands slaget som kommer gå på tv snart.
Helt klart ska dom vinna!

NU väntar sängen på mig, jag är yr i mössan
och trött...heh...tro vad det kan bero på...??
Ha en skön nattsömn, för det kommer jag att ha!
;)
Denna kväll glömmer jag aldrig, så länge jag lever..
...


Kommentarer
Postat av: liv

KUL KUL att du har haft KUL!!!! Men upp o hoppa nu det är ju match i eftermiddag!!!! "Nybban" får ni gärna spöa dom är ju en av våra många derbykonkurrenter. PÅ DOM BARA Mitt tips......................................................................................................................: MIK vs NVIF 6-2 KRAMFÖRHELADAN

2008-09-28 @ 11:03:05
Postat av: Kicki

Svar till liv

Jepps jag är uppe nu, segt idag...men nu ska jag in i duschen, sen blir det hockey ;)

Vi SKA ta dom!

KRAAAAM

2008-09-28 @ 13:16:51
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0