Halva veckan gått

Jobbar endast en dag till sen ska jag vara leeeedig.
Ser inte ut som det  blir nå sthlm på fredag heller *surar* =(
För få anmälda till resan *suck* att det ska vara så svårt...
Skäms verkligen för att vara supporter överhuvudtaget,
är väl med i sveriges sämsta klack, troligen.
Jag börjar tröttna ur ärligt talat.

Har varit taggad och laddad som f*n inför sthlms resan,
skulle bli såå kul att få åka ner och vara på plats LIVE.
Ser ut som att folk hellre sitter hemma och tråkar
framför tv:n istället för att vara på plats och heja.
Vilket laget så väl behöver, fattar dom taskigt eller?
TRÅKMÅNSAR!!!
>(

Till slut så vart det också en ändring på att vi på hemmstå,
nu ska få gå bort till shoppen och så vidare.
MEN HERRE GUUUD!
Stänga av dom egna supportrarna sådär och inte få
röra sig fritt i hallen...BLÄÄH!
För i söndags blev jag mer eller mindre förbannad
för att dom satt upp ett stop från våran plats.
Så vi fick absolut inte gå bort till shoppen, vilket jag ju tänkt,
för jag ville se om där fanns nånting nytt kul att handla.
Nä då skulle vi få gå dit när det INTE var match........?????
MEN HALLÅÅÅÅÅÅ!!??
Skrattretande alltså...

Nä, så idag har jag stått och tänkt på VAD skulle man kunna
göra, ändra på för att få den här värdelösa klacken att funka...??
Jag funderar vidare, om ingen annan har några bra tips och förslag..?
För JAG har ledsnat...färdigt med det!!!

'_'


Kommentarer
Postat av: liv

Välkommen hit så ska vi lära ut lite knep ....men det kostar en trepoängare förstås ASG Att stänga av er från shoppen var det dummaste jag hört. Vilka är det som handlar mest supporterprylar om inte klacke??? SKÄRPNING MIK grrrr Men om du jättegärna vill ha en ny relikatröja eller halsduk så kan jag skicka upp en JÄTTEFIN....den är RÖD GUL OCH BLÅ fnitter PÖSS PÖSS

2008-09-25 @ 20:05:54
Postat av: Kicki; Svar till liv

HAHA Jaa du är kul du, vännen PÖSS

Men jag vill nog ha min RÖDA/VITA/GRÖNA MIK TRÖJA

Ska fundera på den där 3 poängaren, blir nog våran de ;) om JAG får bestämma.

PÖSS o KRAM

2008-09-25 @ 20:21:22
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: liv

HAHAHA Du e kulig du. I Lakerdome bestämmer

J A G och där skänker vi inte bort några 3:or och klacken kommer HÖRAS ända "borti Mora"....blir TOKSATSNING av lakejerna den matchen för vi måste ju välkomna MIK hit för första gången. F..n arenan är gammal, undrar om den håller ASG kramelikram

2008-09-25 @ 21:13:17
Postat av: Kicki; Svar till liv

Moahaha...jaa jäklar i min låda...

NI kommer inte ha en suck mot MIK, thihii..

Så vi tar det sen va ;)

Du får väl spika i nån extra bräda då så arenan håller ihop skrattar =D

2008-09-25 @ 21:21:36
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: liv

Ska nog tänka ut nåe bra till dess....sanda framför målisen eller nåe hihihi Vi piskade AIK med 5-1 borta, slår ni det så kan vi ta ett snack igen pössipannan

2008-09-25 @ 21:28:58
Postat av: Kicki; Svar till liv

Hah...han fixa´t nog ändå ska du se, våran nya burvaktare ;)

Klart vi ska slå de TOO DEE

PÖSSEN

2008-09-25 @ 21:33:34
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0