Goförmiddag =)

Så var det söndag då...tråkdag och jobbe imorrn igen...
upp kl. 04 denna vecka blääh.
Idag ska jag ställa in "pärlan" i garaget tänkte jag,
så den får stå varmt och torrt då mår den nog bra.
Ska även höra om det blir något med att skifta däck
på volvon idag, så jag slipper åka runt med dom i skuffen.

Och så blir det väl till att göra nå mat så det blir nån låda
att ta med till jobbet imorrn också.
Tycker söndagar är stressiga, får ångest och blir stressig
på nåt vis.
Ojj, måste tvätta också...glömt det igår för jag var så trött
och slut, blev mest att glo på tv igår kväll.

Nu är det morgonfika och försöka vakna som gäller,
sen blir det till att hoppa i nå kläder och komma igång
om det ska bli något gjort här.
Ha en bra dag!

Vad har Du för dig, en dag som denna??
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0