Godnatt

Säger godnatt nu, somnade i soffan och vaknade vid 20 tiden..
Behövde visst sova ut, gjort i ordning matlådan för imorrn,
fixat lite med bloggen...igen.
Nu kan Du även se vilken upplösning din skärm har =)
här på bloggen.
Sedan en annan kul grej, men den får ni leta efter själv ;)
Lite skoj sådär bara, inget man ska ta på blodigt allvar.

Nu är det 2 missar som vill ha massa uppmärksamhet här,
så jag kan knappt skriva.
Båda ska vara med och "pilla" när jag knappar på
tangentbordet *S*
Blir liiiite svårt att skriva hih...

Imorrn kväll (läs tisdag) ska jag till en arbetskamrat på
ljusparty, skall bli trevligt en stund.
Hoppas du kan följa med mig Marita? =)
Finns så mycket fina ljusstakar och massa fina ljus
som doftar underbart =)
Men synd att allt ska kosta så mycket =(
Ska iaf köpa mig sånna små, typ värmeljus liknande,
har massa sånna små stakar som passar bra till det.

Det är sååå mysigt att tända massa ljus nu när det
är så mörkt och kulet ute.
Brukar ha massa ljus tända och inget annat...nästan...
bara några små fönsterlampor som inte lyser så starkt.
Gillar den mysiga stämningen, vill inte ha för mycket lampor på.
Är väl som katterna, ser i mörkret ;)

Nääe, nu hör jag riktigt hur kuddarna roopar på mig,
där borta i sängen...och täcket suckar efter mig...
LIka bra att gå till sängs, ska ju snart upp igen.
Sov Gott!
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0