Godmorgon =)

Vaknat nyss "gäspar" gråmulet ute, hmm ser inte ut som
solen vill titta fram idag heller...kanske senare då.
Morgonkaffe nu, sen duschen och iväg och jobba...
Blir inte så länge idag för ikväll ska jag på hockey =)
Träningsmatch mellan Mora IK - Leksand IF
"grrrrr" blir ju spännande.
Som vanligt är nerverna mer utanpå än där dom ska vara...
Även om det är bara träningsmatch så är det spännande *S*

Ikväll hoppas jag det kommer se ut ungefär så här:


Moras "klack" (Drakarna) där jag är medlem =)
Bilden är hämtad på nån sida från förra säsongens
match mellan Mora - Leksand, kommer inte ihåg vad det var då.
Då var det fullt i hallen kan jag lova heh...
Det är såå roligt, och ikväll är det väl till att sjunga upp
ordentligt om man ska höras (behöver jag säga mer?)
Inte värt.................... =/

Kommer väl som vanligt vara hes och låta som jag kommit
i värsta målbråttet efter ikväll haha...
Men det är det värt, för det är sååå roligt.

HEJJA MORA!!!

Nähej nu ska jag in i duschen...
Må så gott så länge =)

Och HALLÅÅÅ, Ni vågar skriva kommentarer!
Är lite dåligt med det ;)

KRAM!


Kommentarer
Postat av: liv

Ja det är bäst ni passar på att träna duktigt nu....för snaaaaart blir det tuffare motstånd men okej då......för den här gången....HEEEEEJA MOOOORA Pössipannanpinglanmin men hjäääääääääääälp kan ju ändå inte låta bli att skråla........HEJA HEJA HEJA LAKERS!!!

2008-09-10 @ 14:31:24
Postat av: bohman

hockey??? va e de??? går det att äta eller =)

hadebraåså!

2008-09-10 @ 15:35:21
Postat av: Kicki; Svar till liv

Jajja tackar så mycket... =)

Vi tar er nog ;)

PÖÖÖSSSS =)

2008-09-10 @ 21:45:30
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Kicki; Svar till bohman

Jaa jag tror det är ätbart ;)

Ha´rebradumeda =)

2008-09-10 @ 21:46:27
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: liv

meeeeeeeeen hur gick det mot Leksingarna då ra???

2008-09-10 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0