Glädje & sorgligt på det..

Det glädjande:

Allvaret har börjat första hockeymatchen idag
Huddinge IK - Mora IK
Slutade 4 - 7
Vinst till Mora =D
Härligt med en sån start.
Känns bra nu kan man sova gott inatt.

Det var ju naturligtvis nervpirrande hela tiden,
synd att man inte kunde (som förra säsongen)
lyssna på hockeyradion på webben endast
på moras match =(
Fick sitta och titta på nån sida som uppdatera
resultaten bara, men satt samtidigt och chattade
på moras sida.
Det var skojsigt iaf.

Nu väntar man bara på första hemma matchen
på söndag mot Bofors IK.
Det ska bli riktigt kul.

...

Det sorgliga:

Tittade på efterlyst...
Tårarna trilla :´-(
Finner inga ord, blir bara så fruktansvärt arg...
Förbannad rent ut sagt.
Hur kan man bara göra så här, mot så rara fina människor?
Och Rosie som var så fin och go...
Vad var meningen, och varför?
Måtte den fule fan som gjort detta, ruttna i helvetet!!!
>(

"förlåt fick bara lov avreagera mig"

Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja hur fan kan man? de där med ruttna i helvetet är ju lindrigt.. måste ju finnas nått annat värre straff åt svinet.

Nog om det,



Gissa om jag åxå blev glad när mora vann?

Hadde varit kul å gå på en hemma match någon gång, men man vet ju inte om man orkar..

för om jag ska gå på någon match så kommer jag och ställer mig brevid dig och hejjar på världens bästa hockey lag !

Kram i massor

2008-09-18 @ 14:02:07
Postat av: Lifare

ja,ja!

Leksand vann med 10-2, är och förblir det bästa laget.

2008-09-18 @ 21:03:06
Postat av: Kicki; Svar till Lifare

Jasså...och VILKET lag har varit i "finrummet" de senaste åren da???

Inte var det då LIF iallafall =p

MIK ÄR DOM BÄSTA!!!

2008-09-18 @ 21:17:46
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0