Gäääsp

Morning, nyvaken och trött...grått väder ute även idag, det var då väl... =(
Sista kvällen jobba nu iaf sen HELG äntligen.
Kom ju inte i säng igår natt heller, för jag satt och peta i
photoshop en bra stund, hehe...skyll mig själv, jaa.
Jag tänkte göra nå nytt till min blogg, tycker den är tråkig nu.
Ska ändra lite med färger och så, men det får bli sen...

Får ju som vanligt en massa idéer när det blir kväll och natt,
nattuggla som jag är...blir ju så när man jobbar kvällar.
Lite svårt att varva ner när man kommer hem...
Jajja det är som det är med det.

Har ingen lust att åka och jobba alls, när läget är som det är.
Känns inget kul alls när man ändå inte får vara kvar =(
Men, men måste väl...blir så lite slantar annars...
*suck*

Nä, lika bra att ta sig lite kaffe och försöka vakna till liv.
Ha en bra dag!

Vad ska Du göra idag?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Jag är precis likadan som dig....

Sitter uppe alldeles för länge på kvällarna för jag kommer på många bra ideer =)

Så får jag skylla mig själv när barnen vaknar typ 7-8.....

Hur länge har du jobb?

Va de på Finnveden du är?

Jag vill oxå ha jobb.... suck

Ha de bra. Kram.

2008-09-11 @ 12:25:21
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0