Fixat lite...

...med min blogg ikväll för att försöka tänka på annat en stund. Tankarna bara snurrar runt och jag vet knappt vad jag hållar på med, emellanåt. Suttit här och lekt lite och testat olika saker som går att göra, försöker iaf att få till sidan bra,
och försöka få nån fin design...men int vet ja om ja lyckas...? Finns ju så himla mycket kul man kan göra, och jag gillar ju att sitta och pula vida datorn...kan sitta flera timmar och bara greja om jag finner något jag tycker är kul att fixa med.
Eller rättare sagt...klockan går fort när man har roligt, heh ;)

Nä nu börjar ögonen ramla igen, sitter mest och blinkar bara...lika bra att lägga sig och försöka sova en stund...
Ny dag väntar, jag ska åka till mamma imorrn och se hur det är...prata lite och så.

Gonatt världen, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0